W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Prosimy uzupełnić wszystkie pola.

id

date time
calendar

Regulamin reklamacji:

Serwis centralny pracuje od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00. Kontakt z serwisem centralnym możliwy jest wyłącznie w godzinach pracy.

Serwisy terenowe pracują od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 18:00. Reklamacje realizowane są wyłącznie w godzinach pracy serwisu.

W trakcie wizyty serwisu koniecznie należy okazać wypełnioną kartę gwarancyjną i dowód zakupu na żądanie serwisanta.

W przypadku podania niekompletnych/nieprawidłowych danych okres realizacji zgłoszenia może się przedłużyć.

Zgłoszenia są realizowane wyłącznie zgodnie z warunkami gwarancji dołączonej do produktu. Zgodnie z obowiązującym stanem prawnym firma DURASAN S.A. może rozpatrywać jedynie zgłoszenia z tytułu gwarancji.

Serwis

Północna 10G
Płońsk 09-100

Telefon:
23 662 75 32


Biuro

Północna 10G
Płońsk 09-100

Telefon:
23 662 49 04

Napisz do nas
*- pola wymagane