MONTAŻ

W przypadku komplikacji podczas montażu prosimy o kontakt telefoniczny z Serwisem Centralnym /w god. 8-16 w dni robocze/- nasi serwisanci na bieżąco pomogą rozwiązać problem.


/23/ 662 75 32
/23/ 662 75 33
/23/ 663 29 23
/23/ 661 31 87

SERWIS

W przypadku wykrycia wad / awarii produktów DURATERM, prosimy o kontakt z Serwisem Centralnym.

Reklamacje można składać:


ELEKTRONICZNIE

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


TELEFONICZNIE

/23/ 662 75 32
/23/ 662 75 33
/23/ 663 29 23
/23/ 661 31 87

 

 

 

Po zgłoszeniu reklamacji obiecujemy kontakt zwrotny w ciągu 3-ch dni roboczych.

WARUNKIEM ROZPATRZENIA REKLAMACJI JEST WAŻNA KARTA GWARANCYJNA.
DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI ZAKUPIONEGO PRODUKTU WYSTARCZY PRZESŁANIE WYPEŁNIONEGO
FORMULARZA LUB ZGŁOSZENIE TELEFONICZNE DO DZIAŁU SERWISU.

Serwis

Północna 10G
Płońsk 09-100

Telefon:
23 662 75 32


Biuro

Północna 10G
Płońsk 09-100

Telefon:
23 662 49 04

Napisz do nas
*- pola wymagane